Het is zover!

10 maart 2019 - Etten-Leur, Nederland

Hallo allemaal!!

De dagen gingen tergend langzaam voorbij, maar eindelijk is het zover. Morgen vertrek ik naar Australië!! Ik vlieg vanaf Schiphol (met een tussenstop in Dubai!!) naar Sydney en neem vanaf daar de trein naar het kleine dorpje Woodford, midden in de prachtige natuur van de Blue Mountains. Daar word ik opgehaald door Sanné, Scott en hun zoontje Dante bij wie ik de au pair word.

Na binnen 1 week mijn visum, vliegtickets, medicijnpaspoort, creditcard en internationaal rijbewijs te hebben geregeld, heb ik het inpakken van mijn koffer toch tot de laatste dagen bewaard. Maar alles staat klaar om in de auto te worden gezet, alle belangrijke papieren zijn gekopieerd en de vliegtickets zijn 3x uitgeprint en staan opgeslagen op mijn telefoon (want je weet maar nooit he)

De wekker gaat morgen om 4.30u, ookal weet ik vrijwel zeker dat er niet veel van slapen zal komen ;).

Met 2 boeken, 3 puzzelboekjes, een volle powerbank, alle Lord of the rings films gedownload op netflix en bijna alle muziek van spotify opgeslagen ben ik er klaar voor om meer dan 23 uur (oef!) te vliegen.

Groetjes! (nu nog uit Etten-Leur)